Predsezonski (“Mali”) Servis Bicikla

Veoma često, vlasnici bicikala koji dolaze u naš servis pitaju: “Da li radite Mali servis?”
Naš odgovor je: “naravno.”

Mi ne koristimo izraz “Mali servis,” nego “Predsezonski servis.” U ovom tekstu odgovoriću na pitanja:

  • Šta Predsezonski servis obuhvata?
  • Kada i koliko često treba da se radi?
  • Koliko takav “mali” servis košta?


1. Šta Predsezonski (“mali”) Servis Bicikla Obuhvata?

Bicikl koji nije vožen tokom zime, čuvan je na raznim mestima i u raznim uslovima. Zato je pred proleće potrebno proveriti:

  • Stanje spoljnih i unutrašnjih guma.
    Kada treba menjati gume na biciklu i koliko to košta?
  • Ispravnost kočnica.
  • Ispravnost menjača ( ukoliko bicikl ima brzine).
  • Ispravnost glava prednjeg i zadnjeg točka.
  • Ispravnost osovine srednjeg pogona.
  • Ispravnost (potrošenost, tj. izduženost) lanca.

Opširnije o servisu kočnica bicikla.


2. Koliko Često Treba Raditi Predsezonski Servis?

Kako mu samo ime kaže: najbolje jednom godišnje, pre sezone – idealno u toku zime, kada je manja gužva u servisu.

Suština je u tome da se sve pregleda i da vam bicikl bude siguran za vožnju.

Zbog čega ne preporučujemo veliki servis bicikla?


3. Koliko Ovakav “Mali” Servis Bicikla Košta?

U našem cenovniku usluga možete videti cenu Predsezonskog servisa.

Delovi koji se ugrade nisu uračunati u cenu Predsezonskog servisa – posebno se naplaćuju. Cene delova koji se najčešće menjaju prilikom ovog servisa su:

  • Unutrašnje gume: od 350 do 700 dinara, u zavisnosti od veličine, vrste i proizvođača.
  • Spoljašnje gume: od 800 dinara.
  • Sajle kočnica i menjača: 70 din.
  • Pakne za V-brake kočnice: od 200 din.
  • Pakne za disk kočnice: od 850 din.
  • Ručke kormana: od 150 din.

Čak i ako vašeg ljubimca niste koristili tokom zime, potrebno mu je malo nege. Možete doći, servis će biti urađen pedantno i u što kraćem roku. 🙂
Zašto je važan redovan servis, i koliko se čeka?



Skip to content